החל מהיום: המונים יעלו לקבר רחל אמנו לרגל ההילולה

בנצי לייזרוביץ No Comments on החל מהיום: המונים יעלו לקבר רחל אמנו לרגל ההילולה

ההגעה למתחם הקבר תתאפשר באמצעות התחבורה הציבורית בלבד. קווי התחבורה מירושלים יתוגברו בכדי לאפשר להמונים להגיע ולהתפלל

צילום: Gershon Elinson/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבת הקרובה פרשת לך לך יחול יום פטירתה של רחל אמנו ע"ה. המונים צפויים לפקוד את קברה שבבית לחם כבר החל מהיום. במרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים נערכים להילולה הגדולה.

שחר פיירמן מנהל האתר מטעם המקומות הקדושים אומר לקול חי: "השנה ההילולה יוצאת בשבת. עקב כך הגעת המתפללים תחל כבר ביום חמישי ועד ליום ראשון בשעות הערב המאוחרות. החל ממחר בשעה 11 בבוקר מערך ההסעות יפעל מחניון טדי ישירות לציון עד יום שישי בשעה 13:00.האתר ייסגר בשעה 14:00, ובשבת המקום יהיה סגור לחלוטין. במוצאי השבת השרות יפעל רק כשעתיים לאחר צאת השבת ועד יום ראשון בשעה 6 בבוקר מחניון טדי. מהשעה 9:30 בבוקר ועד לשעות הערב המאוחרות השרות יפעל משדרות הנשיא השישי".

שחר מוסיף: " הציבור שמגיע להתפלל צריך לזכור, הקיבולת של המקום בפנים ובחוץ מוגבל לכמות אנשים שהורה מהנדס המקום. נא להתחשב באחרים שממתינים בחוץ ורוצים להיכנס להתפלל , אך כל עוד ואחרים לא ייצאו לא ניתן יהיה להכניס עוד".

חשוב לציין כי ההיערכות להילולה כבר החלה לפני זמן רב בפגישה בין צה"ל, מג"ב והמשטרה על מנת שההילולה תתקיים כסידרה , מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן קיבל את התוכניות להילולה לאישורו. הצפי כי השנה במהלך כל ימי ההילולה יגיעו למעלה מ – 70,000 איש וישונעו במערך הסעות גדול ונרחב. שחר פיירמן מבקש להודות לרב יוסף שוינגר מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים על הסיוע והגיבוי בכל מערך ההכנות להילולה מול כל הגורמים , וזאת כדי שההילולה תעבור בשקט ושהמתפללים יגיעו למקום ללא מעצורים. יצויין כי כל הנסיעות בשאטלים ובנסיעות הרגילות הם בתשלום.

ההגעה למתחם הקבר תתאפשר באמצעות התחבורה הציבורית בלבד. קווי התחבורה מירושלים יתוגברו בכדי לאפשר להמונים להגיע ולהתפלל.

גם השנה המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים מעמיד לרשות הציבור קו טלפון מיוחד למסירת שמות ואלו יזכרו על קברה של רחל אמנו. השירות ניתן ללא כל עלות בטלפון שמספרו 02-6451142. ניתן להעביר שמות גם דרך אתר האינטרנט של המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקודשים.



0 תגובות